PRZYJAZNY URZĄD – KOMPETENCJE I ETYKA W PRACY URZĘDNIKA
TECHPAL Sp. z o.o. zrealizował projekt partnerski obejmujący realizację usług doradczych i szkoleń dla ponad 1000 uczestników.
Projekt realizowany wspólnie z 5 samorządami województwa warmińsko – mazurskiego:
- Urząd Miasta Olsztyn
- Starostwo Powiatowe w Gołdapi
- Urząd Miejski w Gołdapi
- Urząd Miejski w Miłakowie
- Urząd Miasta Lubawa
Celem projektu było zwiększenie satysfakcji mieszkańców z usług urzędów poprzez usprawnienie pracy urzędów i obejmuje m.in.:
- Wdrożenie badań satysfakcji klientów
- Naukę języka migowego i szczególnych aspektów obsługi klienta niepełnosprawnego
- Budowę podjazdu dla niepełnosprawnych, organizację biur lub stanowisk obsługi mieszkańców
- Doskonalenie kompetencji urzędniczych (prawo administracyjne, finanse publiczne, profesjonalna obsługa klienta, współpraca z sektorem pozarządowym i prywatnym, interpersonalne, zarządzanie, programy komputerowe)
- Wdrożenie kodeksu etycznego w urzędach
- Wymiana doświadczeń i dobrych praktyk na forum internetowym
Okres realizacji: 01.01.2010 – 31.12.2010
Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013, Priorytet V, Poddziałanie 5.2.1. Rolę Instytucji Wdrażającej pełni Wydział Wdrażania EFS Departamentu Administracji Publicznej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
|
|
Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego |